Norisinājusies Arno Marnica vieslekcija par digitālo mārketingu
Aprīļa izskaņā LLU Ekonomikas un sabiedrības attīstības fakultātes "Komercdarbība un uzņēmuma vadība" 1. kursa studenti tiešsaistē piedalījās Arno Marnica vieslekcijā "Digitālais mārketings". Nodarbības laikā studenti tika iepazīstināti ar digitalizācijas vēsturisko attīstību, digitālā mārketinga īpatnībām, kā arī mērķauditoriju atlasi, izmantojot mašīnmācīšanos.
Studentu interesējošie jautājumi par digitālo mārketingu
Vieslekcijas laikā liela interese no studentu puses bija tieši par sociālo tīklu mārketingu, jo īpaši saistoša bija tā tēmas daļa, kas atklāja novērotās Facebook algoritmu darbības īpatnības praksē, kā arī Facebook reklāmas mērķauditoriju noteikšana ar mašīnmācīšanās metodēm. Papildus tam tika diskutēs par pārdošanas piltuvi un procesu konstruēšanu tajā. Jāatzīmē, ka šīs un citas tēmas nemitīgi tika sasaistītas ar datu vākšanu un analīzi, kas ir raksturīga digitālajam mārketingam.
Arno Marnics ir mārketinga un vizuālās komunikācijas speciālists, SEO un SMM speciālists, kā arī datu analītiķis aģentūrā "Zīle" (www.agentura-zile.lv ). Uzņēmums sevi pozicionē kā pilna spektra digitālā mārketinga pakalpojumu sniedzēju, kas dibināts 2012. gadā. Šobrīd tiek sniegti visa veida pakalpojumi, kas saistīti ar satura veidošanu, mājaslapu izstrādi un optimizāciju, digitālo reklāmu uzstādīšanu, kontu apkalpošanu, auditu, analītiku un optimizāciju.
Pieejamie materiāli par digitālo mārketingu
https://agentura-zile.lv/paaudzu-teorija-marketinga/
https://agentura-zile.lv/kas-ir-seo/
https://agentura-zile.lv/mekletajprogrammu-marketings-sem-un-tas-veidi/