Pārlekt uz galveno saturu
Atpakaļ pie saraksta

Darba piedāvājums!

Uzņēmuma nosaukums Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte
Vakance Komunikācijas un mārketinga centra vadītājs/a
Kontaktinformācija dace.verdina@lbtu.lv
Kur sūtīt CV dace.verdina@lbtu.lv
Aktuāli līdz 2025-01-10
Apraksts

Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte (LBTU) piedāvā pilna laika darbu Komunikācijas un mārketinga centra vadītājam/ai uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

  • izstrādāt un ieviest LBTU komunikācijas un mārketinga stratēģiju;
  • izstrādāt un īstenot LBTU komunikācijas pasākumu plānu atbilstoši LBTU kopējai komunikācijas un mārketinga stratēģijai;
  • plānot un ieviest reklāmas kampaņas, analizēt tirgus datus un kampaņu efektivitātes rādītājus;
  • analizēt komunikācijas pasākumu plāna sasniegtos rezultātus, veikt LBTU mājaslapas un sociālo mediju monitoringu;
  • plānot un uzraudzīt informācijas par LBTU sagatavošanu izplatīšanai masu medijos, kā arī sniegt informāciju masu medijiem par pieņemtajiem LBTU lēmumiem, rīkojumiem, skaidrojot to būtību. Paust masu medijiem LBTU vadības viedokli;
  • gatavot rakstus un preses relīzes par LBTU notikumiem;
  • sekmēt sadarbību ar masu medijiem, valsts un pašvaldību iestādēm, izglītības iestādēm, lai veidotu LBTU tēlu un veicinātu atpazīstamību;
  • sniegt LBTU vadībai konsultācijas stratēģiskās komunikācijas jomā un sadarbībai ar masu medijiem;
  • izstrādāt krīzes komunikācijas plānu un nodrošināt tā realizāciju;
  • izstrādāt scenārijus LBTU reprezentācijas pasākumiem;
  • veidot periodisko izdevumu – Ziņu lapa – saturu;
  • sadarboties ar LBTU struktūrvienībām efektīvai LBTU iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšanai.

Prasības pretendentam:

  • augstākā izglītība komunikācijas zinātnē vai mārketingā;
  • vēlama vismaz 3(trīs) gadu profesionālā darba pieredze un komandas vadīšanā vismaz 2 (divi) gadi;
  • pieredze komunikācijas stratēģiju izstrādē un īstenošanā;
  • izcila sociālo mediju darbības pārzināšana, pieredze darbā ar digitālā mārketinga instrumentiem (SEO, Google Ads, Google analytics, Facebook Ads, LinkedIn);
  • izpratne par mediju vidi Latvijā, sociālajiem medijiem, mājaslapu analītiku un labo praksi digitālajā vidē;
  • prasme apkopot un analizēt statistikas datus, un pielietot iegūto informāciju stratēģijas koriģēšanai;
  • pieredze darbā ar datorprogrammām MS Office (MS Word, MS Excel un MS PowerPoint);
  • precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • stratēģiska domāšana, radoša pieeja, mērķtiecība;
  • labas prezentācijas prasmes, prasme pārliecināt un argumentēt;
  • spēja strādāt dinamiskos apstākļos un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas.

Piedāvājam:

  • pilnu darba slodzi (40 h nedēļā);
  • stabilu atalgojumu no 2050.00 EUR pirms nodokļu nomaksas;
  • sociālās garantijas;
  • labus darba apstākļus;
  • profesionālu un atbalstošu kolektīvu.

Darba vieta: Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte, Lielā iela 2, Jelgava.

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu – CV (Curriculum Vitae), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt līdz 2025. gada 10. janvārim uz e-pastu dace.verdina@lbtu.lv vai iesniegt Personāldaļā, Jelgavā, Lielā ielā 2.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte, adrese: Lielā iela 2, Jelgava.